12/9

Dagen har varit sädär..Nova väckte mig strax efter 6 i morse*suck* då va jag lagom på humör..Min hals gjorde skit ont och jag kunde knappt svälja,känns som det sitter en golfboll där..Men va brydde hon sig om de,de va ju bara att gå upp..Fast gick inte upp förrän strax efter 7..Vi myste lite i sängen först =)

Lite senare idag så åkte vi och hälsade på Mickes syster och lilla Helmer,å han hade vuxit till sig och blivit så stor sen sist..Snart är han 2 månader,tiden går så fort..Tyckte de va nyss som han föddes :)
jag fick gosa med honom så jag va nöjd,och Nova klappade honom så fint hon bara kunde..hehe
Men helt plötsligt så va Nova väldigt varm och såg lite hängig ut,så jag tog tempen på henne,då hade hon 38,6 i temp..så då åkte vi hem..Tog tempen igen när vi kom hem,då stod den på 39,1 :( Jag tänkte NEJ inte IGEN..hon är ju mer sjuk än frisk ju..de är alltid nånting med henne..De gillas inte..Så nu ikväll har hon varit jätte gnällig,men hon dricker bra alla fall,för blöjorna blir våta så fort man satt på en ny..Så de är jätte bra..Gav henne en supp innan hon skulle sova så nu sover hon alla fall..Hoppas det håller i sig hela natten,för jag är själv sjuk så man orkar inte så mycket då..Kroppen känns alldeles tung å jag har huvudvärk och kan knappt svälja..Usch känner mig inge vidare alls..Så nu ska jag krypa in under min nya filt jag köpte igår,och kolla på Irene Huss..

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0