Lite av varje..

Igår när pappa kom in hit så sa han att han tyckte att det luktade illa här inne..Jag tänkte bara att Jaha va ska jag göra åt saken,jag känner inget..Men sen när jag börjar gå runt nere i hallen och öppnar och stänger dörren så känner jag att det är nåt som luktar..Jag börjar gräva bland alla mössor och vantar ifall att det skulle vara nån död råtta nånstans..men hittade ingenting..Men sen när jag öppnar dörren under trappen så kommer det en vidrig odör..De luktade fan...Så pappa säger att det måste ligga en död råtta i propp skåpet..Så Micke öppnar och kollar...
Och där va den lille rackaren..De va han som gjorde så proppen gick härom dagen..

Tänk va en sån liten sak kan ställa till med =) Hoppas att det inte kommer fler bara..Jag hatar råttor..

I Fredags så va Annika här och kollade på idol med mig,tack och lov så åkte gubben ut..Äntligen säger jag bara..Han är bra,men för gammal för idol enligt mig :)
Sen igår så va Micke ut på krogen med jobbet så då kom Annika och höll mig sällskap,jag bjöd på mat och de blev kyckling wok med ris,och min egna kalla sås =) Hon tyckte de smakade bra så jag fick nog godkänt :) Blev lite skräck efter att Nova hade somnat,filmerna va väl inte så jätte bra,lite halvskumma hehe..Men trevligt sällskap hade jag alla fall =D

Spöktårtan =0


Köpte lite kläder till Nova igår också,hon fick en tröja,en tunika,3 strumpor,3 trosor,och ett nattlinne..Nattlinnet va jätte gulligt så jag kunde inte låta bli att köpa det,sen har hon inget heller så..hon va jätte söt i den =)

Eller hur? (redan dreglat ner den)

En av tröjorna hon fick :)


Jag och älsklingen skulle ha kollat på filmen Inception ikväll men eftersom att Nova aldrig ville somna och filmen va ju över 2 timmar så då får vi se den imorgon istället..
Nu ska jag gå upp och bära in min lilla älskling till sin säng,sen krypa ner till min stora älskling och sova..

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0