TRÖÖÖÖÖÖÖT

Är så trött så trött..gick upp 06.20 i morse,väckte Nova å jag lovar er att hon va helt död..hon va skit trött och ville bara ligga kvar och sova..Men hon va ju tvungen att gå upp eftersom att Micke skulle lämna henne på dagis 06.45,jag skulle ju jobba också så jag kunde inte lämna henne..Gick alla fall väldigt bra att städa,den här gången va jag i Valsätra i ett ganska så stort hus på typ 200kvm..Efter 2 timmar trodde jag min mage skulle explodera,jag va skit hungrig och hade ju inte nånting med mig..Sen hade jag ont i ryggen..Nu känns ryggen hundra gånger värre,känns som jag har en puckelrygg :( Hoppas verkligen att min älskling ger mig massage som han lovat..Han sa att jag va värd de ikväll =)

Nova fick sig ett bad ikväll och jag passade på att duscha på samma gång..Hon luktade så gott så gott..På med ny å ren pyjamas sen gick vi in till oss..Hon hann väl ha på sig den i 30 min ungefär sen va hela pyjamasen nerspydd..hon skrek som en stucken gris,och jag slog henne i ryggen för att hon skulle få upp det som satt fast..Allså en chips bit,fast vete fan om de va de...Bara de inte är kräksjukan på G....URK...

Imorgon slipper vi gå upp tidigt,men man har väl sån otur så nu när Nova är ledig från dagis så vaknar hon väl jätte tidigt..imorgon ska vi åka och kolla när Jennifer(novas kusin) rider,de tycker nog Nova är spännande..

Sen det bästa,Emelie(novas gudmor) kommer på besök..De va ju inte igår om man säger så =)

Den här luktar så gott..

hihi

Råkade ha sönder denna idag..tur att de inte va nåt värre :)

Mycket bubbel ska det va =D

Nybadad bebis =)


Nu ska jag SOOOOOOOVA

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0