Kallt & Grått

Burrrrr va kallt å grått de har varit idag..Jag och Nova gick en förmiddags promenad och kollade på hästarna..Jag höll på att frysa ihjäl och Nova verkade inte så himla road på att vara ute heller så..Så de blev en snabb visit ute..Hästarna va väldigt tråkiga också,dom stod helt stilla på samma ställe hela tiden..Dom rörde inte en fena..Jag sa lite tyst till Nova "Dom har säkert fryst fast" =)

När vi kom in igen så satte vi oss och mös framför brasan och åt apelsiner,de märktes att Nova gillade de..

De blev ju som sagt kyckling gryta inne hos päronen..de va gott..Nova åt typ ingenting som vanligt..Vet inte varför hon äter så dåligt nu för tiden..ALDRIG nån frukost,och ALDRIG nåt innan hon ska sova..Förutom en frukt nån enstaka gång ibland..men då ska det helst vara satsumas..Får hoppas att hon börjar äta ordentligt snart igen..Hon är ju så smal redan min tös..fast hon följer ju sin kurva så då är det ju inget att oroa sig över..Fast man vill ju gärna att hon ska få i sig åtminstone lite mat varje dag..Helst flera gånger om dagen..

Igår va ju Jessica & Moa här och jag lovade ju er att lägga upp lite bilder så nu kommer dom =)


♥ Våra små ♥


Moa hjälper mig att diska..fast vattnet va mer på mig än där
det skulle vara =D

Inget våld =D Moa ska krama Nova


Börjar bli trött :)


Lite mörk bild tyvärr..Men barnen kramar varandra hej då =)


Våra små änglar har alltid roligt när dom träffas..Fast den här gången va Moa lite aggresiv mot Nova..hon slogs å puttades..men de är sånt som händer ibland..moa sa alla fall förlåt,och gav Nova en kram =) Dom är roliga dom små liven..
Vi kommer att sakna er när ni ska flytta,vi som har så roligt med er..Men vi får inte glömma bort att ses,för barnen får ju inte glömma bort varandra :)

Nej nu väntas sängen,imorgon är det dags för dagis för Nova och jag ska jobba..

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: päronet

Du ska ha för päronen du bra att ha ibland VA !!!!!!!!!

2010-11-18 @ 12:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0