17 nov

Här är Novas nya nattlinne hon fick häromdagen när mamma å jag va till Thuns =)


I mörkret så lyser spöket =0


Nova fick en jätte fin Puma mysdress också,har alltid velat köpt en sån till henne så nu fick hon än,sen köpte jag 2 par strumpbyxor,ett par strumpor,sen fick hon en leksaks telefon också,som spelar musik =)

När jag hade jobbat klart igår så gick jag runt lite på stan och kollade efter halsduk och väska,fick faktiskt med mig båda delar hem..En rosa halsduk och en Björn Borg väska..Så nu behöver jag bara en jacka också så slipper jag frysa..

Väskan jag köpte,fast min är i beige..


Kommentarer
Postat av: Annika

Vilket fint nattlinne!

2010-11-19 @ 01:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0