:( :( :(

Nåt fruktansvärt har hänt och jag e ledsen..... :(
Novas snuttefilt är borta :( den som hon har haft sen hon föddes,hon har 2 till fast kossan är den som hon alltid tar med sig överallt och gillar bäst...
Micke skulle åka tillbaka till Maxi och kolla på parkeringen där han stod..Hoppas att den ligger kvar,annars måste jag köpa en ny imorgon..men de kommer inte alls att bli samma sak...
Jag fick tårar i ögonen när Micke ringde och berättade att Novas snutte inte är i bilen...

Ni tycker säkert att jag e hur larvig som helst,men de är nåt speciellt när nåt som man har haft sen man föddes bara försvinner...



Kommentarer
Postat av: Micke

Det är ju bara en snuttefilt

2010-11-15 @ 09:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0