Ko Phangan

Ikväll har vi varit och ätit på en Thai restaurang inne i stan..Koh phangan hette den..De va jätte god mat,alla fall de jag åt..Nova fick kyckling med ris,men hon åt typ ingenting..är nog mest för att hon är lite dålig och inte mår så bra..Men lite banana split fick hon i sig alla fall =) De va en mysig restaurang med massor av lampor i olika färger..nästan som jul där inne,fast de är ju så thai folket är..kändes lite som man va i Thailand faktiskt..
Tog en hel del bilder,men eftersom att smarta jag glömde kameran hemma så fick jag använda mobilen,och eftersom att jag inte har någon Auto fokus så blir bilderna suddiga..Men de får ni nöja er med..lite ser man ju alla fall =)














Toaletterna va väldigt färggranna..de va alldeles mörkt på
toan och alla färger bara lyste :)






Älsklingen min sover,Nova då alltså :) Så de tänkte jag också göra nu..Varit vaken sen 07.20 så man är lite seg...

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0