Snööööööööö

Nu är snön här,nu känns det att julen börjar närma sig även fast de är ett tag kvar.Men de går fort..synd att inte snön kommer att ligga kvar så länge bara,för just nu så regnar det och då kommer den försvinna :(
Nova och jag vaknade tidigt idag,eller Nova gjorde =) då gick vi ner och åt lite frukost,sen gick vi ut och lekte..Nova älskade snön,de va som att det va första gången hon såg den..Fast man kan ju säga att de är det,eftersom att hon va så liten förra vintern,och minns det inte ens..Nu fick hon ju springa omkring,och slänga sig å kasta sig :) De va lite läskigt att känna på snön,men hon vänjer sig :) Allting är ju läskigt första gången..
Hämtade lite ved gjorde vi också,3 kärror blev det,så nu har vi lite på altan så vi klarar oss..Nova fick självklart åka på kärran fram å tillbaks..de tycker hon är jätte roligt =)



åh va roligt med snö =)





<3 Mina älsklingar <3


När vi kom in så blev det lite lek med dockorna och bygga klossar..Sen fick hon lite i magen innan de va dags att sova middag,blev sen middags lur idag,så hon får bara sova en liten stund..


Russinmix =)

<3


Nej nu ska jag nog väcka min älskling,sen ska vi laga lite mat,fast skulle behöva åka till affären och handla lite..vi får se hur de blir..

*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0