Shopping!!

Igår va mamma å jag in till stan en sväng,utan Nova som fick vara med sin pappa så länge..Jag skulle köpa jacka å skor,hittade ett par jätte varma stävlar,sen några fina jackor men dom kostade typ nästan 2000kr och de ville jag inte lägga ut..Så på måndag så ska vi åka till Thuns och kolla på jacka,hoppas de finns några billiga där..Åter till de jag köpte =)
Fick med mig 2 jätte fina tröjor hem också,sen lite ljus,och en kalender..Sen fick Nova en max bok,en tröja,och en självlysande pyjamas med ett skelett =) Skit häftig..letade som en galning överallt på nätet,sen visade det sig att dom hade på Åhlens...






Häftig va =)


Ska försöka få ett bra kort när den lyser så ni får se =)

Nu ska jag och min älskling mysa lite innan det är dags för hennes middagslur,sen ska vi duscha och göra oss fina..för sen ska vi ut och äta på restaurang..

♥ Puss & Kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0