magsjukan är här

Och tyvärr så har Nova drabbats av den :( Micke hämtade henne på dagis i morse,jag va och jobbade så jag kunde inte hämta henne..Så när jag kom hem så åkte micke och jobbade igen..Just nu så sover hon,hon har sovit nästan hela dagen..Hon har inte kräkts nåt mer sen i morse så de e skönt,och hon har inte bajsat nånting idag heller...Får hoppas att det inte är nåt som sitter i länge..Har vi tur så va det bara de lilla..

Idag va jag i Bälinge och städade,de gick jätte bra,men fy fan så äckligt dom hade där hemma..Sylt på både golv och möbler..Mat rester överallt...Dom visste nog inte va städa va för nåt..Visst jag har sett värre,men hur fan kan man leva så..Jag skulle aldrig kunna bo med massa mat på golvet..de är ju vidrigt..Sen hade dom ju barn också,och en 3:e på väg,så man tycker ju att dom borde hålla det lite rent å snyggt..Får se om jag ska jobba på Torsdag eller hur de blir..antingen om micke är hemma eller om mamma ser efter Nova.för till dagis ska hon inte..Hon blir hemma tills på Måndag..Då får vi massor av mys tillsammans..Och är Nova frisk i helgen så ska vi nog ta och baka lite,pynta och pyssla =)

Nej nu ska jag få i mig lite mat,sen bara slappa i soffan..

♥ 4 månader ♥

♥ 9 månader ♥

♥ 5 månader ♥


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0