Läkarbesök!!

Va till läkaren idag med alla mina problem..knölarna va det ingen fara med,men de va inte därför som jag ville dit..Jag vill veta varför jag har så himla ont i huvudet jämt,och varför magen gör så himla ont..Äntligen fick jag som jag har velat från första stund..Dom skulle fixa en remiss så jag får en röntgen...Så då ska dom röntga mitt huvud..Är lite nervös men hoppas att det inte är nåt fel..Samtidigt vill jag att det ska vara nåt så jag vet och kan slappna av..Fast ingen cancer tack...
Orkar inte skriva så mycket mera idag,för jag e så himla trött så nu ska jag gå och lägga mig..Ska jobba imorgon också..så då måste jag vara pigg :)

Tårtan som micke fick idag :)

Nova läser bok i sin lilla stol som hon fått =)


♥ Nova du är den finaste och underbaraste ungen ♥

♥ Mamma älskar dig min skatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0