Fars Dag!!

Idag har det varit Fars Dag och jag gav min lilla pappa blommor och ett paket med lotter =) Tyvärr så vann han ingenting alls :( Sen från Nova till Micke så köpte jag blommor och en mugg där det stod
"Du är världens bästa pappa"
Åt 3 rätters inne hos mamma å pappa idag också =) De va väldigt gott!

Förrätt-Räkcocktail

Varmrätt-Stek med potatis gele & gurka och självklart pappas goda brunsås =D

Efterrätt-Glass med nån daimtårta :)

Skulle ta kort på allting men blev bara på förrätten och varmrätten =)





Som jag skrev tidigare idag så va ju Novas snuttefilt borta,men som tur var så hade nån lämnat in den på Informationen på Maxi..Tack snälla,vilka ni/du än var..Nu sover min älskling tryggt med lilla kossan i sin famn =)
Nu blir det Beck med älsklingen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0