De gör ont :(

Har precis kommit hem efter att ha varit och städat,de gick bra förutom när jag nästan va klar...

Jag skulle precis ta handsprit när jag hade gjort klart badrummet,då satt det som en klump där så när jag tryckte så sprutade det rakt upp i ögat...Å de gjorde satan så ont...Jag började grina,och försökte skölja med vatten så gott de gick..Ögat blev skit rött och jag såg suddigt..Så jag fick ringa efter mamma och be henne komma och hjälpa mig med de sista...



Sitter i soffan nu och kollar på tv och vilar lite..har precis betalat mina räkningar eftersom jag fick mina pengar idag..Så nu är dom betalda..ringde till dagiset för ett tag sen och frågade om de gick bra att hämta Nova efter mellis,och de gick jätte bra..Så strax efter halv 3 ska hon hämtas..

igår va vi och kollade när Jennifer red,de gick bra för henne :) Och Nova tyckte det va jätte intressant att kolla på alla hästar som gick runt..Sista 20 minuterna så blev hon lite gnällig,men de va för att hon va så himla hungrig..Så på vägen hem så stannade vi vid Mc Donalds och åt..Pappa satt kvar i bilen för han ville inte ha nåt..När vi kom hem så fick Nova sin pyjamas sen somnade hon nästan på en gång..Micke och jag kollade på reprisen av Bonde söker fru sen gick vi och la oss..Nova sov hela natten utan att vakna,så de va skönt..



Nu ska jag kolla klart på Super Nanny!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0