27 november

Idag va jag Micke & Nova in till stan en sväng..jag behövde köpa tjocka stora adventsljus..jag vill inte ha såna där fula smala ljus =) Va till Rusta och kollade,men där fanns inte ett skit..Köpte alla fall en tomte i olika färger,som Nova fick i sitt fönster..Den va hon väldigt glad över :) Vi åkte vidare till Jula,där köpte jag 2 st ljusstakar till pappa och en till mig själv,sen en stor snöglob,lite värmeljus,och en jätte söt hund med tomteluva,som dansar till musik =) Dock fick jag inte med mig nånting hem som jag åkte in för..Hade en karl som inte va på bra humör,och jag blev stressad..Skulle ju ha gardiner också..Hade behövt åkt till Gränby men kände att de inte va nån ide att fråga Micke när han va så sur..Så jag får väl kanske åka in på Måndag eller nåt,med mamma om hon har lust..Annars lär jag ju aldrig få några ljus..Första advent är ju imorgon så jag lär ju vara lite efter med att tända,men va gör de :) Då brinner dom ju längre =D

Nu ikväll så har jag och Nova tagit en varm dusch,sen myste vi i soffan och åt lite chips å godis :) Micke va inte hemma,han va hos Tobak å drack lite öl,men nu är han hemma igen,så han blev inte alls sen idag :) Trodde att han skulle komma hem inatt..

Nova somnade inte så sent som tur va,hon va väldigt trött..De blev ju inte nån ordentlig middag idag för henne heller så..

Gud så mysigt de är här..de är inte ofta jag har tyckt det,men de blir extra mysigt när alla julsakerna är uppe..Städade hela övervåningen idag också,tog bort allt skit som inte behövde vara där,sen satt jag upp 2 st stjärnor,och ställde blommor i fönstren,och 2 små granar i guld å silver..Jätte mysigt blev de :)Nu sitter jag här med massor av levande doft ljus och bara njuter av mitt liv,och längtan till Julen =)

♥ 2009 ♥


Har ni tur så kommer det ett kort för detta år också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0