26 november

Nu ikväll så va vi upp till min kusin för han fyllde år..de bjöds på tacos sen tårta å andra godsaker..Min andra kusin va där med sina barn,så Nova hade nån att leka med..Hon och Erik kom bra överens fast Nova va ju blyg som vanligt :) Men efter ett tag så sprang hon runt å hade de skoj..

Erik :) novas syssling
Hilma,Erik & Nova
En liten busunge :)
Har fått upp lite julgardiner och julsaker nu,så nu är det jätte mysigt här..imorgon ska jag städa undan lite på övervåningen så jag kan pynta lite där,sen skura golven överallt..I förmiddags så va jag och Nova ute en sväng,Nova åkte pulka,jag drog henne runt runt,och över massa gupp,de tycker hon är skit roligt =) Gullungen min..

Bilden är från igår kväll när vi va ute =)

Tomten e på plats som Nova kan titta på :)


mysigt ;)


Va ju idol ikväll igen och tyvärr så fick ju Linnea lämna,jag gillade ju henne,men eftersom att man förstod att Jay inte skulle lämna,och jag ville ju inte ha ut Minna,så då fick det lov att bli Linnea den här gången.Men för min del så hade det inte spelat någon roll om Olle hade åkt ut,för han vill jag inte se i finalen ändå så..Egentligen så spelar det ju ingen roll vem som får åka hem och inte för man vet ju ändå att Jay kommer att vinna..de kan man ju räkna ut på en gång..Egentligen ska ju en Idol kunna sjunga allt,men med Jay så tycker jag att han bara ska hålla sig till rock,precis som juryn sa,han är ju redan en idol,precis som resten av dom..Dom kommer gå långt allihopa som är kvar..Må bäste man eller kvinna vinna =)

Nej nu ska jag bege mig till sängen,ska bara kolla lite grejer först..

Man vet aldrig vad morgon dagen har att bjuda på =D

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0