19 Nov

Kom precis hem efter att ha varit i stan med mamma och pappa och handlat på City Gross..Jag köpte lite tvättmedel å sånt som behövs..Sen lämnade jag Novas önskelista i önskebrunnen =) Hoppas hon får nån klapp av tomten nu..

Tidigare på förmiddagen så va vi ute en sväng och lekte..Jag hämtade ved,och Nova fick åka kärra..Sen fick Nova åka pulka,de va roligt =) Åhhh va jag längtar tills man får pynta här hemma,de blir ju så himla mysigt då,sen ska det vara massor av snö ute,och helst ska det snöa STORA vita flingor..Speciellt på julafton,då man vill ha mycket snö..
När vi kom in sen så fikade vi..Lite pepparkakor =) de gillar Nova..






ROLIGT PÅ CITY GROSS =D





Idag är det FREDAG och de betyder att det är IDOL =D Undra vem som får åka hem ikväll..
5 timmar kvar,sen får vi veta =)

Nej nu ska jag gå in till mor å far,sen kommer Annika :)

♥ KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0