19 månader =)

Så blev tösen 19 månader idag då =) De märks att hon börjar bli stor..hon gör hyss hela tiden,sen när man kommer på henne så skrattar hon bara..Busungen :)

Tänkte att jag skulle ha skrivit igår,men de hände en liten olycka så de blev inte av...Lilla mamma ramlade här ute och slog i axeln..så jag följde med in till akuten...Dom röntgade den,och de visade sig att den va bruten :( aj aj aj..måste göra fruktansvärt ont...Så nu kan hon inte göra nånting alls i stort sett..Vi som skulle ha åkt in till stan idag och kollat på jacka till mig,men som tur var så behövde ju pappa hämta ut medicin till mamma så då följde jag med,så vi åkte till Gränby...jag gick in på både stadium och Inter sport men de fanns inte en endaste jacka kvar..jag vill ha en Everest jacka,dom är både varma å snygga..Men dom skulle få in fler antingen imorgon eller på torsdag..Så jag ska ringa imorgon och höra efter...Får i så fall bli att vi åker in på torsdag för imorgon kommer ju Annika hit för då ska vi julbaka =) De kommer Nova tycka om...
Hoppas jag inte mår så dåligt bara,vaknade i natt vid 3 tiden och hade skit ont i halsen,och täppt i näsan..Sen i morse så va jag jätte snorig,och nu är det värre..Snoren rinner och det kliar i näsan,och jag nyser hela tiden...Och denna gång är det åter Nova som har smittat mig..Hon är jätte hostig min tjej..Hon har blivit jätte duktig på att ta sin hostmedicin också..Man har alltid fått hållt fast både armar å ben för att kunna ge henne..Men nu ikväll så öppnade hon bara munnen och sväljde..tror nog att hon börjar vänja sig nu,eller så va det kanske för att Micke stod och viftade med en ostbåge framför henne =) Va tror ni? ;)

Usch va kallt det är ute,kollade på termometern nyss och den visar 19,7 grader..Å inte fasiken är det plus grader om man säger så :) Häromdagen stod den på 22,3..fy så kallt...

Nej nu ska jag ta en kopp te,sen SOVA

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0