17:e November

Sitter inne hos mamma å pappa och väntar på att få kyckling gryta =) Orka laga mat liksom..Typ tomt i kylen,och i frysen är det rent..Måste handla...
Hade ett jätte trevligt besök av Jessica och lilla Moa igår..Jag bjöd på tacos och vi satt och pratade lite..Alltså jag förstår inte vad det är för fel på vissa människor..Att killar aldrig ska växa upp och bli normala...MOGNA!!! Okej alla är inte lika,men dom flesta...De går ALDRIG att lita på en kille,spelar ingen roll hur snälla och gulliga dom är,dom är idioter hela högen...Fast inte Micke =)
Han är min prins ♥

Jessica jag finns här om du behöver mig
Du är stark och du kommer klara det här ♥

Tänkte att jag skulle lägga upp lite kort från igår,men har ju inte min dator just nu så jag får göra det lite senare...

Hörs då....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0