11 november

Har precis kommit hem efter att jag har varit och jobbat,pappa hämtade mig sen åkte vi till pizzerian och åt lunch..Pappa åt pizza och jag åt pasta carbonara..Den va skit god,så den måste jag absolut äta igen =) Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv 3 så jag får hämta Nova på dagis..Tänkte hon skulle få äta mellis där idag eftersom hon oftast inte gör det..Nu har vi alla fall fyllt i pappret om att Nova ska få vara där längre om dagarna..Antingen 5 timmar om dagen,eller lite längre dom dagarna hon går..Jag ska alla fall inte ha henne där varje dag..Men hon ska få vara där till klockan 4 alla fall..För då hinner hon leka mycket mera också..De blir nog roligt,då slipper hon gnälla å vara trött här hemma,då blir det lagom till middag också =)

Nu ska jag tända en varm å skön brasa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0