Wiiiiieeeee =)

Började dagen med att åka till Jessica,för att vi och barnen skulle till dagiset där knattarna ska gå..De va ju som sagt massa djur som skulle komma dit..Men vi fick se lite får,en gris,höna och kaniner..De va trevligt,barnen tyckte de va väldigt intressant =) Jag däremot höll på att bli tokig på alla mygg..alltså jag skojar inte,de va fruktansvärt mycket mygg,dom va på mig överallt och skulle bitas dom jävlarna..Så nu har jag räknat dom,och idag har jag fått 18 st myggbett..Hallå hörde ni?18 styckna,de är ju helt sjukt..Hoppas att dom försvinner snart,och att det blir så varmt så det kokar ute..då försvinner dom..
Efter dagisbesöket så gick vi hem till Jessica & Moa en sväng,och drack lite..va ju så himla varmt ute idag och svetten bara rann..så då va det gott med lite saft =) Nova lekte lite med Moas leksaker och de va ju inte så populärt..Moa ville ha allt själv och Nova fick inte röra nåt..sötisen då..hon vill ju så klart ha sina leksaker ifred,inte att nån annan ska ta dom =) Men de gick bra ändå..
Sen så gick vi till en lekpark,Nova åkte lite rutschkana,de tyckte hon va roligt :) Man ser på henne att hon tycker de är så himla roligt att se nya saker och pröva allt..De e roligt att se..
Va inte där så värst länge,för mamma å jag skulle in till stan och köpa present till Micke..
De blev ett besök på Gränby,jag köpte present,sen fikade vi,sen gick jag in på HM en sväng och där köpte jag 2 pyjamaser till Nova,för hon har bara en som hon kan ha,sen fick hon ett par byxor å tröja med mimmi på,de har jag velat haft till henne sen hon va 6 månader,men jag har glömt bort de,och de har kommit så mycket andra fina kläder som man har köpt..Men nu har hon det alla fall,och de är så sött =)

Nu ikväll så blev det bilbingo med mamma,och de gick väldigt bra..Idag hade jag turen med mig och vann 2000 kr =D Blev väldigt glad,men trodde bara att jag skulle få 500 kr för jag visste inte hur mycket de va,trodde alla fall inte att de va 2000..men kul för mig,å mindre kul för dom andra =) Ha ha men vem bryr sig om dom..Så nu blir det äntligen till att köpa bilbarnstol,de blir nog nästa vecka någång..Ska bli kul :)

Nej nu ska jag slå in lite paket som är till min älskling =) Imorgon blir han 28 år,inte långt kvar till 30 ;p OOOOps nu sa jag det,får absolut inte nämna 30,då blir han suuuuuuur..hihi

Godnatt mina vänner
&
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0