Vaaaaarmt

Dagen har varit kanon,skit varmt ute,nästan för varmt..Nova och jag gick upp tidigt och gick ut och åt frukost,jätte mysigt..Sen passade jag på att sola lite medans hon lekte lite =)
Lite senare så åkte vi in till stan en sväng,micke ville åka till media market och kolla,för vi hade aldrig varit där förut,och de va skit stort..Massa prylar överallt..Köpte inget,utan kollade bara lite efter en diskmaskin och vi hittade en för lite över 2000kr så de va inte så farligt..
Sen va vi in på ToysRus en sväng också,och Nova fick en liten häst..Hon fick en av morfar förut men den hade Molle sönder så nu fick hon en ny =) Sen så köpte jag en Hink för 99 kr och i den så låg det en spade,kratta,sil,och en form av en nalle..I lila å rosa va det,jätte gulligt..Så de kan hon använda i sandlådan sen..
Blev grillning ikväll också,de va mumma,är fortfarande väldigt mätt efter maten,men har lite ont i magen också för jag tror nog att jag åt lite för mycket zatziki :) men de är ju så himla gott ju..
Nova somnade jätte bra ikväll,jag behövde bara lägga ner henne i sängen så blundade hon,de händer typ aldrig,men hon va super trött efter en varm dag ute i solen..
Nu ska jag kolla lite på tv..

Ha en bra lördagkväll allihopa!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0