Vi föds och vi dör..

Usch vilket tråkigt väder det har varit idag,grått å trist,solen tittade fram i några minuter men man märkte det knappt..Älskar sol,vill ha sol hela tiden å varmt ska det vara.Skulle kunna leva där det är sommar året runt..Helt underbart..
Jag har inte gjort så himla mycket idag,bara varit hemma och degat..Fast en liten tripp in till stan blev det..Jag och mamma åkte in till stan och köpte bilstol till Nova,alltså JAG köpte den,för mina egna pengar =) Åh jag e så nöjd med den redan..Och Nova verkar nöjd hon med,för nu kan hon titta ut å se allting =) Förut så låg hon bara å de va inge roligt alls dom sista gångerna vi åkte bil,hon bara skrek mest..Men nu så blir det nog roligt..Efter besöket på babyland så åkte vi till ToysRus för mamma skulle köpa poolöverdrag,sen fick Nova en hink också..De va inte för så länge sen som jag köpte en hink till henne med massa tillbehör,men den dumma grannhunden äter ju upp allt för oss så snart har man vill ingenting kvar..Som sagt så gnagde han sönder Novas hink så hon fick en ny idag..Den ska jag låsa in..
Ett besök på Max blev det också,jag va så himla hungrig och hade inte ätit på max på år å dar så de va såååå gott med att frisco mål =D Nova fick en liten cheesburgare till lunch och lite pommes..Inte många som får de när man bara är 1 år :) Men nån gång ska man väl få smaka :)

Hemma igen så dammsög jag överallt och skurade golvena,de blev så rent så..får väl se hur länge de varar med all sand å grus som släpas in här i huset..Men de blir väl så när tomten ser ut som ett grustag å inte en gräsmatta ;)
Efter städningen så gick jag och Novisen in till lilla mamma å kollade va hon hade för sig..De första hon sa va"Vill du höra nåt tråkigt" De första jag tänkte va,nej jag vill inte höra om nån som har dött eller fått cancer..Å vad fick jag höra,jo om en person som hade dött..Så hemskt bara 27 år gammal..De är inte rättvist att en så ung person ska behöva drabbas..Man ska inte behöva begrava sina barn..Jag ryser bara jag tänker på det..Tänker på hennes föräldrar som måste gå igenom nåt så fruktansvärt..Tänker också på hur det skulla ha varit om det hade varit Nova..Jag hade aldrig klarat det,jag e inte en sån person..men man kanske inte känner så när det väl händer nåt..Man måste ju gå vidare,men de tar ju tid..Lång tid..

Nej nu ska jag lägga mig,imorgon är det dags för öppnaförskolan,sen senare så kommer Annika på besök..De ska bli trevligt..

R.I.P Jenny <3



Sov Gott mina vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0