Besök av Emelie!!

Gud vilken underbart skön dag de har varit..jag va ute hela dagen idag..från klockan 10.00 till klockan 18.00..jag och Nova har haft en mysig dag,med massor av lek och sol..Nova har gungat och suttit på marken och plockat stenar,kört lite bil,och nån liten vända med gåvagnen har det blivit också..Sen gick vi en liten promenad med vagnen också,och lilla Molle va med =) Men de bästa idag va att den bästa kom över och hälsade på idag..Emelie =D Hon hade tagit ledigt idag och ringde och frågade om jag skulle vara hemma,och som tur va så skulle jag de..Hon hade med sig goda bullar som vi satt och mumsade i oss ute i solen ;) Nova fick också smaka..Vi satt och pratade i flera timmar,och Nova satt i hennes knä och myste :) Sötisar <3

Färg har man fått idag också,mycket färg..armarna är bruna å fina,och händerna ser svarta ut :) Men man är inte så snygg på överarmarna eftersom jag hade en kortärmad tröja på mig idag så blev det sträck av tröjan och de ser hemskt ut,så nu vill man ju inte ta på sig ett linne direkt,men får väl ta och göra de imorgon så man får bort dom,och får lite färg på den övriga delen av kroppen..Så imorgon blir det nog bikini,om det blir varmt vill säga..Men först så blir det öppnaförskolan,men den här gången så blir det utan Micke för han jobbar,men jag har ju Jessica & Moa och de är lika roligt varje gång =)
Nu ska jag kolla på CSI,sen blir det nog att sova för min del..Måste ju upp tidigt imorgon..Men först lite bilder..de får man ju inte glömma =)

Bulla de e gott

Cooling =D

Babe =)

Åh va roligt vi har...

Måste du pussa på mig hela tiden ;)

Åker bil,den e rolig





Älskar att gunga =)


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0