10:e maj

Har inte så mycket att tillägga idag,eftersom jag inte gjort särskilt mycket..har varit jätte trist väder så man ville inte gå ut idag..så idag har vi bara varit inne å myst lite..Nova är förskyld också..snorig och hostar jätte mycket..så mormor va snäll och köpte hostmedicin till lilla Novisen =)
Tog ett bra tag innan Nova somnade nu ikväll..hon somnade runt 23.00...alldeles för sent,men de är inte lätt att vara liten å sjuk :( stackars min älskling

Har precis kollat på reprisen av talang,va många bra som gick vidare,men de va några som jag tyckte kunde få en chans till..men men livet e hårt =D
Nej nu ska vi lägga oss,micke ska upp å jobba imorgon och jag ska på bio med Sanna,de ska bli trevligt..
Nu kommer lite bilder från dagen!

Smörgåsrån e gott =D


Så här ser det ut här hemma när man vänder ryggen till

Jag har inte gjort nåt ;p


Lilla Molly

Och lilla Molle :) eller lilla å lilla

Första tofsen :)

Dekorerat Novas vägg

Älskling <3

Borstar tänderna =D eller snarare suger på tandborsten

<3


Ja de va väl allt jag hade att bjuda på idag =) Imorgon blir det nog lite mer...

Godnatt kära läsare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0