Snuskig film...

Har precis haft en trevligt besök av Annika,vi har kollat på en film hon hade med sig,The Human Centipede hette den..En skadad man som syr ihop 3 människor till en tusenfoting..Ja de va t.om så att folk kräktes på biograferna,men nja inte va jag en av dom som gjorde de alla fall..Visst den va ju inte så trevlig men inte behövde man spy alla fall..Inte slutade den bra heller och såna filmer gillar jag inte..Men den gick å se alla fall =) Men de räcker med 1 gång..

Har varit ute hela dagen idag,har suttit och solat som vanligt :) Vad gör man inte på landet ;p Och lilla Nova har kutat omkring och lekt som vanligt..satt en stund i sandlådan också och de va väldigt roligt tror jag,såg så ut alla fall..Ska försöka fixa sand till den bara,är ju lite i den nu,men de ska vi ta bort för de är myror i de,och de är ju inte så trevligt kanske..Trodde faktiskt att hon skulle äta sanden,men där hade jag fel..Nova stoppar sällan saker i munnen,vilket är jätte bra,dom flesta barnen brukar ju stoppa i sig allt dom ser,men inte Nova..Så de är skönt =)
Nova och jag åt lunch ute idag,de blev korv och potatis,och de gillade hon,mest korven faktiskt..Vem gillar potatis,inte jag..fast jag gillar ju inte korv heller så..Bara kokt med bröd och då ska det vara sibylla korv med räksallad på =) De är mumma..
Annars har det väl inte hänt så mycket i min lilla värld idag,kanske händer lite mer imorgon om man har tur..Är ju bilbingo imorgon så man får väl se om man kommer iväg på de eller hur de blir..De återstår att se imorgon..

Nu ska jag och älsklingen kolla på sista delen av Jade,och jag kommer fälla tårar :(

Kram--;-@


Den pensionerade kirurgen dr. Heiter drömmer om att skapa en mänsklig tusenfoting genom att placera människor på knä bakom varandra och operera ihop dem från mun till anus. Med hjälp av Rohypnol, skalpeller och tre offer skapar han sitt livsverk i källaren. Inte ens om du har varit kirurg ett helt liv har du sett något liknande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0