Mors Dag =)

Idag är det Mors Dag och Nova gav mig ett litet paket =) I paketet så va det ett jätte fint blått nattlinne som det står "Världens bästa mamma" de pasade mig perfekt..rätt storlek å allt =) Sen fick jag en bukett med rosa rosor,och ett litet kort där de stod "Jag älskar dig" Är jätte glad för presenten,hade faktiskt inte väntat mig att få nånting..Men Nova tänker på sin mamma hon :)




Idag så kom syster med barn hit,vi åt en god middag som bestod av grillat kött med skivad potatis,och en god sås =) De va väldigt gott.. Förstår inte hur Nova kan va så rädd för Linda,visst dom träffas ju så sällan,men med Jennifer så går det hur bra som helst..Dom gillar verkligen varann dom två =)
Har varit lite seg idag,men inte mått dåligt..bara väldigt trött..Blev ju lite fest igår i bygdegården,de va mycket trevligt..Va en del folk faktiskt,fast inte så många som jag kände igen..Men de va kul ändå..Nu blir det inga mer pubbisar :( Lite tråkigt faktiskt..

Nej nu blir det sängen för mig,ska upp tidigt imorgon för vi ska till Skansen..Men först hämta upp Jessica & Moa på vägen =) Vi kommer få jätte roligt..Har packat ner lite rostbiff med potatissallad som vi ska mumsa i oss..Hoppas verkligen på bra väder..Vill absolut inte ha regn..men lite sol skulle ju va trevligt..De visar sig imorgon..Hörs imorgon,då blir det massor med bilder att visa =D

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0