Gjort kola & Hittat Bilbarnstol

Nu ikväll så har jag gjort mina goda kolor som e väldigt goda. Tänkte att jag skulle ta med mig lite imorgon när vi ska på födelsedags kalas..Jennifer som fyller 10 år =) Tänk va tiden går fort..redan 10 år liksom..Tyckte inte de va så länge sen som hon va hos mig och vi va och kollade på kaniner,satt och målade i målaböcker och badade på fyrishov..men de va bra många år sen..Man växer fort,och snart kommer de stå massa killar utanför hennes hus å vill dra med henne ut på stan..hihi ja man vet ju aldrig..Hon vill väl inte sitta hemma med mamma å titta på tv hela livet heller ;p

Min snutta växer också fort hon,snart börjar hon på dagis och då kommer jag sakna henne något enormt..Är bara 3 månader kvar tills hon börjar :( men hon kommer nog att få roligt bland massa andra barn,man ser ju hur roligt hon har när vi e på öppnaförskolan och hon får sitta å leka..Men hon ska inte gå på dagis varje dag utan vara hemma nån dag också,de är lite mysigt att vara hemma nångång också =)

Hittade en bilbarnstol till Nova som jag ska köpa nu,den hon har nu är ju den hon har haft sen hon föddes och den börjar bli alldeles för liten,benen sticker ju ut,och sen så när man ska spänna fast henne så är det så himla trångt å bökigt..Jag har kollat lite på blocket men har inte hittat nån som passar,och de ska vara bra saker,och bra märke..Men micke vill inte att vi köper en begagnad så de blir en som jag har hittat på babyland,som det är kampanj på..Den e väldigt fin,ville ha en röd å svart men de blir den här istället....

Den e väl fin,eller vad tycker ni??

Nej nu ska jag fortsätta att mixtra med alla mina bilder jag har på datorn,håller på och sätter ihop ett litet collage =)

HÖRS....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0