Jennifer 10 ÅR

Idag har vi varit till Märsta på födelsedags kalas..Jennifer fyllde 10 år...Fick jätte god tårta och massa andra godsaker :) Presenter fick hon också,hon måste ha varit riktigt snäll,för hon fick en bärbar dator..inte alla som får de när man är 10 år..Så den blev hon mycket nöjd över...

När vi kom hem så städade jag,dammsög överallt,skulle ha skurat golvet också men de hade jag inte ork till idag..kanske får bli imorgon istället ;p
Hoppas på att de blir fint väder imorgon för då ska jag fixa lite i lekstugan,eller fixa å fixa..finns ju liksom inget golv där inne eftersom några personer slet ut de häromdagen för att dom flytta den..så jag kan ju inte ställa in nåt där än..sen vill jag måla den också,den har blivit så sunkig,men de är väl så de blir efter att den stått i typ 8 år...Måste måla den invändigt också eftersom att väggarna ser mögliga ut..Novisen ska inte behöva ha så...de ska vara nytt å fräscht..

På Tisdag blir det bio med Sanna,vi ska se nya Freddy Krueger filmen,så de ska bli trevligt..Inte så ofta som vi träffas så en bio ska bli kul..Så då ska Nova va hos mormor å morfar så länge,tills jag kommer hem..Micke jobbar så han kan inte ta henne..Sen på Onsdag så blir det öppnaförskolan,fast först på besök på BVC för 1 års kontroll med Nova..Ska bli spännande att se vad hon väger och hur lång hon har blivit =)
På Torsdag är det dags för bilbingo med mamma,de ska bli roligt..har längtat efter de länge nu,de började i Torsdags men jag kunde inte åka då eftersom att mamma jobbade och micke också,så då kunde ingen ta Nova,men på Torsdag så är micke ledig så då får han ta hand om henne..Natta henne å ge henne gröt..och hoppas att hon bajsar riktigt ordentligt eftersom han ääälskar  att byta blöja =) Ha Ha..Nej men de går nog bra..Hoppas alla fall på en riktig STORVINST =)
Nej nu blir det Wallander fast först lite bilder från kalaset!!

Fina tårtan

Sötisar





Klänningen hon fick av mig

Och linnet


Mammas älskling

Så Fina <3


Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Linda

Fina bilder

2011-03-23 @ 13:02:08
URL: http://lisama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0