JAAAA vi vann =)

Bilbingon va lyckad,vi vann 1000kr,eller Annika vann,så hon och jag delade på de,så vi fick 500 kr i var =) Mamma fick inget för då hade det blivit så lite hihi..Så nu har jag lagt dom pengarna i Novas spargris,som snart kommer att försvinna eftersom vi ska köpa en ny bilstol..men de behövs,så pengarna kommer alla fall till användning till nåt bra =)
Har precis satt ut Novas barnvagn på blocket..den första alltså,som hon hade när hon va liten..är så less på den och vill inte ha den kvar..så jag satte ut den för 5500 kr och hoppas jag får det eftersom hon bara har haft den i 10 månader..så de är ju absolut inget fel på den..så jag kan gå ner till 5000 om det behövs,men inte mer..Såg folk som har satt ut lika vagnar för mycket mer och dom är äldre också..men eftersom vagnen kostade typ 7000 så vill man ju åtminstone ha lite för den..Så vi får väl se om det ringer nån imorgon,eller nån annan dag =)

Nova va vaken när jag kom hem från bingon,micke sa att mamma kommer så då ville hon inte sova ;p Så när jag kom hem så blev hon jätte glad,och gick emot mig och gav mig en liten kram och bara log med sitt söta leende..Sötisen då <3
Men nu så sover hon äntligen efter att ha suttit och myst med mig ett tag..Så nu ska jag ha lite ensamtid innan de är dags att sova..
Imorgon ska min älskling på fest tror jag,så då ska nog Annika komma över och leka med mig ;p Ja alltså inte leka så,utan kolla på lite film eller nåt..Mycket trevligt ska de bli..

Natti Natti gott folk 

 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0