IDA =)

Jag och Nova va med mamma in till stan idag för hon skulle hämta pappas klocka på Gränby,och sen handla lite mat..De gick väldigt fort på Gränby även fast de va ganska så mycket folk..så de va skönt..Nova fick en docka av mamma som skrattar..Jätte söt va den..Så nu har hon en alldeles egen första docka..Hon verkar tycka om den alla fall..för hon har redan pussat den och givit den massa kramar =) Hon har inte döpt den än,men jag har bestämt att den heter Ida,ett lätt namn för henne att säga sen också =D

Imorgon är det pubbafton för sista gången,för bygdegården är såld så de blir inge mer fest där inte..Så vi får väl se om det kommer några..men de gör det nog..Får se om det är några man känner,men de är det garanterat så :) Sen hoppas vi på bra väder också..Synd bara att älsklingen jobbar,så han är inte hemma förrän vid 19.00 imorgon..så han lär ju inte ens äta med oss :( Vi ska äta lite småplock..de ska bli gott..

Har fortfarande jätte ont i mitt öga,kan knappt blinka..Har haft de i 3 dagar nu,är en vagel elelr va det heter..gör alla fall skit ont..Sen har jag ont i mitt ena öra också..Har en jätte stor finne långt inne i örat,så jag kan inte ens ligga på det :( Hoppas den försvinner snart..
Imorgon är det barnensdag på fyrishov..så vi får se om jag och Nova följer med Jessica & Moa dit..skulle ju va jätte roligt =)

Nej nu ska jag gå och lägga mig..Är en dag imorgon också =D

Sov så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0