På bio med Sanna!!

Ja han är kuslig han,lika bra att hålla sig vaken så han inte kommer och tar mig :p Ha Ha..
Va på bio med Sanna idag,de va mycket trevligt,vi såg nya Terror på elmstreet,och den va väldigt bra faktiskt..bättre än jag hade förväntat mig..Man hoppade till en hel del i filmen..Innan bion så åt vi på Cupido,de va väldigt gott..har inte ätit där på väldigt länge så de va mycket gott,och mätt blev man :)
Innan jag mötte Sanna så va jag förbi Eden och hälsade på min pärla =) Satt och pratade en liten stund,men blev en väldigt kort stund eftersom Sanna väntade..Men vi får träffas snart igen,vi träffas alldeles för sällan hon å jag..Och de är väldigt synd..
Kameran fick följa med till stan också,tänkte att jag skulle knäppa lite kort på våran fina stad =) Ha Ha eller inte..
Nej nu ska jag och älsklingen kolla på reprisen va SOS,sen på dokumentären om Jade..

Puss & Kram


Min lilla pärla =)


Sanna

Snacks måste man ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0