En trevlig helg!!

Nu är det Söndag och helgen är snart slut,den har varit jätte bra..
I Fredags så va vi ute hela dagen,de va strålande sol och jätte varmt..över 20 grader =) Kändes precis som en varm sommar dag =) Mamma gjorde goda drinkar med smultronsmak,och på menyn så stod de korv med bröd,men de va gott =) Senare mot kvällningen så åkte Micke in till stan och träffade lite kompisar,så då kom Annika hit och gjorde mig sällskap..De blev en sen kväll/natt klockan va strax efter 03.00 när hon åkte hem..men trevligt hade vi..Hann kolla på 3 st filmer,dom va sådär..eller den sista va väldigt rolig =)
I Lördags så fick jag lite sällskap av Annika igen,hon hade nog lite tråkigt så hon kom hit en sväng,blev inte lika sent då,bara till typ 01.00 =D vi kollade på en film,den va väl sådär måste jag ju säga..lite speciell..Men de va trevligt med besök..
Idag så har vi varit ute..eller jag alla fall..Micke och Nova åkte till Järlåsa en sväng,och jag passade på att klippa klart häcken som jag påbörjade i fredags..För hand dessutom...med en liten liten sekatör eller va de nu heter..Jobbigt va de,och jag hade skit ont i händerna efteråt..Men de blev ju snyggt alla fall..eller kanske inte snyggt,men bättre nu än innan alla fall..Pappa ska fixa till det lite bättre sen =)
Ja de va väl ungefär så min helg har varit,har haft en bra helg alla fall..Strålande väder och gott att dricka,de kan ju inte bli bättre..
Kvällen ska nu avslutas med filmen Avatar och till de så blir det lite chips å dipp =)
 
Hoppas eran helg har varit lika bra som min..

Puss & Kram














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0