En dag jag aldrig glömmer...

De va den 7 mars och Nova va jätte dålig,jag trodde att hon hade fått nån jätte hemsk sjukdom,man tror alltid de värsta,men de är väl de som man förälder gör..hon kräktes å kräktes hela tiden,hon fick varken behålla mat eller vatten..De va hemskt att se henne så..hon såg värre å värre ut..tills slut så såg hon nästan döende ut...Så hon fick läggas in på sjukhuset med dropp för att få tillbaks vätskan i kroppen..Så vi låg där i 2 dygn,så efter de så blev hon sig själv igen..men hon blev väldigt smal å kunde ha storlek 74 vilket är runt 9 månader :(
Tog lite bilder på henne,men dom visar kanske inte riktigt hur dålig hon va..men hon va riktigt sjuk,och i mina ögon så va hon inte sig lik,inte så som jag brukar se henne...



Pappa kom förbi med en liten nalle :)


Riktigt dålig på denna bild,precis innan dom skulle sätta
in dropp,och de va inte roligt..varken för henne eller för mig.



Innan hemgång och mycket piggare :)


Även fast man är jätte dålig så kan man ändå vara glad å skratta och de är min skatt
ALLTID glad =)

Älskar dig min prinsessa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0