Älskling 28 år

Min älskling fick frukost på sängen i morse med paket å allt..tyvärr inga blommor för jag hann inte köpa några =) men han blev nöjd ändå..Han fick en parfym och deoderant av mig som luktar jätte gott..och av Nova så fick han en låda som det står Bärs på,där i kan man stoppa 4 styckna öl eller glas..jätte fin va den..lite rolig =D Sen av mamma å pappa så fick han ett täcke,kudde och påslakan till sängen,lakanen valde jag,och de blev i rosa och vit randigt..skit snyggt =) Så de ska jag bädda med imorgon. De va inte så många som kom idag,va många som inte kunde vilket va synd..men hans pappa och syrra kom i morse vid halv 10 och av dom så fick han en flaska Whisky och en parfym som är formad som en kropp..den luktar jätte gott..Sen har hans biologiska mamma varit hit idag och hon hade bara med sig blommor,men även en försenad födelsedagspresent till Nova..De va ett gungfår =) Så himla fint..så nu kommer det bli gunga av =) Har velat haft den till henne jätte länge men den kostar alldeles för mycket för mig..Sen va hans mamma från Järlåsa hit och hans lillebror och dom hade bara blommor..Men han blev nöjd oavsett om dom hade present eller inte..
Nova har varit krånglig ikväll när det va dags att sova..Hon bara gnällde hela tiden,och slog mig i ansiktet och sparkades..Vet inte alls varför,men trött va hon,hon va säkert för trött..Så jag fick ligga med henne i våran säng i säkert 1 timme innan hon somnade,sen fick jag bära in henne till sin säng.

Nu sitter jag och kollar på Speed 2 som går på kanal 3..har sett den förut men finns ju inget annat att kolla på..Missade talang idag så jag får väl se på reprisen imorgon,eller om micke kommer ner snart så kan vi kolla på det då..Om jag nu orkar..är så himla trött att mascaran bara rinner på kinderna..

Hörs imorgon!
PUSS

Gungfåret Nova fick av farmor

Är det inte gulligt ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0