Onsdag =D

Är alldeles för trött för att skriva så de får bli en snabbis just ikväll...Dagen har varit bara bra,Nova sov länge idag,hon vaknade inte förrän 11.00..så jag fick sova ut :) Vi låg och gosade lite innan vi gick upp,sen kokade jag gröt,och gjorde en macka till mig själv..Micke låg och sov...ovanligt va??tänk när jag får ligga kvar i värmen medans han går upp å fixar frulle..de lär ju aldrig hända..Jo den dagen jag e riktigt sjuk kanske,men då ska jag nog va allvarligt sjuk..men men,jag e ju van så jag kan ju lika bra fortsätta..
Alla fall så åkte vi ut till mamma å pappa senare mot dagen,jag hade packat ner massa lakan å handdukar i 2 st ikea påsar,så dom tog vi med oss..Sen har jag packat ner 3 kartonger med lite glas å grejer från köket,men dom fick inte plats i bilen så dom får vi ta med nästa gång..

Väl där så målade pappa å micke taket i Novas rum,sen nästa gång så blir det väggarna =D Jag höll på och la in handdukar å sånt i garderoberna..Vi fick pizza där också,de va mumma,fast hade kunnat skippat de känner jag,för nu så ömmar magen igen=No Good :( 

Vet inte om Nova har blivit mörkrädd eller nåt,eller bara mammig..Hon sover jätte bra i sin säng,men när jag lägger ner henne å går därifrån så blir hon jätte ledsen å ställer sig upp och skriker..De har aldrig hänt förut..Så fort jag stannar så är det okej,eller om hon ligger i min famn..Men man kan inte hålla på så hela tiden heller..Jag låter henne gärna skrika ett tag,fast inte för länge,och till slut så blir hon så trött efter allt skrik så hon somnar..

Känner faktiskt att jag är en bra mamma =) Och de tycker nog Nova också =D

Skepp å Hoj....

Kommentarer
Postat av: Annika

Du är en jätte bra mamma åt underbara Nova =)

2010-02-04 @ 12:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0