Skäms på mig...

Har inte skrivit på ett bra tag här,hade problem med magen för ett tag sedan så då orkade jag inte sitta vid datorn..hade så ont så jag trodde jag skulle dö..sprang på toa hela tiden,och de tog aldrig slut..fick lämna prover på sjukhuset,men dom visade att allt va bra..konstigt nog..Men ska alla fall till läkaren den 21 feb så då hoppas jag få komma till röntgen,så dom får kolla upp ordentligt..

Nu har vi flyttat också :) de är sååå skönt att äntligen få slippa gottsunda..känns lite tomt utan min vän i närheten,men som jag sa till henne,jag har ju inte flyttat till andra sidan jordklotet,vi kan ju fortfarande ha våra filmkvällar =)
Novas rum är nästan klart..de ska bara upp lister och nytt golv..Har redan inrett det lite grann,ska upp lite mera tavlor å sånt bara..Sen så kan hon mysa därinne.

Nova har blivit sjuk igen också,hon vaknade igår morse och hade ingen röst kvar..hon är jätte rosslig och kan knappt prata..När hon gråter så hör man henne knappt..de märks att hon har besvär utav de.. Jag rinde BVC men fick inget svar,så jag får ringa imorgon bitti igen..får se hur hon är lite senare..annars får jag ringa 1177 å fråga vad dom tycker jag ska göra..Borde ju alla fall få nånting mot den rossliga halsen..nåt slemlösande eller nåt..Vi får se vad dom säger,de går nog bra..

Nu har Nova precis vaknat,efter att ha sovit i 1 timme..så nu ska hon få lite lunch,sen ska vi gå ut på en promenad med mormor i det fina vädret =) Jag återkommer med mer lite senare..kanske nån liten bild också om vi har tur ;)

Hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0