Sådär ja

Nu börjar det bli varmt å skönt här inne..efter nån timmes eldande..älsklingen har lagt sig och vill att jag också ska lägga mig..han verkar inte va på nåt vidare bra humör om man säger så..Ibland så förstår jag inte hur folk tänker,vad dom har innanför pannbenet..vissa är ju inte friska..syftar inte på min egen lilla karl utan många andra..Nej de är väl lika bra att lägga sig så man inte blir fastbojad av älsklingen,för vem vet vad han kan ta sig till med,med sina såkallde "leksaker" ;) vinet är inte ens uppdrucket å jag har bara druckit ett halvt glas,och jag blev redan trött,så hur hade det blivit av ett helt glas..de får vi inte svar på..kanske imorgon,för då ska vi på fest..fast lär nog bli skapligt lugn för Nova ska ju med..Men de blir nog roligt..

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0