Promenad i solen =)

Jag,Nova,mamma å Micke va ute på en liten promenad i förmiddags..Solen skiner å de va så skönt ute..Va lite kallt om benen bara,för jag glömde ta på mig ett par till byxor..Men Nova hade det varmt å skönt i åkpåsen :) Molly va med också..Micke kastade massa snöbollar ut mot åkern å hon for efter dom och försvann nästan..är så mycket snö så hon försvinner ju under allt..man ser bara det lilla huvudet som sticker upp :) hehe ser så roligt ut..
Sen gick vi in och fikade hos mamma å pappa..lite chokladrutor med saft..gott =) Nån dag när det är lite varmare ute å fint väder så har pappa sagt att vi ska ut å grilla lite korv..är så mysigt att göra de på vintern..de gjorde vi alltid förut när jag va mindre,och med syrrans barn.. Nova måste ju också få ha lite roligt =)
Idag ska vi bjuda på mat,de blir pasta ost å skinksås :) pappas favorit,eller INTE..han gillar inte de så värst mycket..men de är nog bara för mamma inte gör så god..min är super smaskig..Så den gillar han säkert..Tänkte att jag skulle ha gjort det till lunch,men nu blev det så sent,så då får det bli det till middag istället..Nova ska också få smaka..Ska börja ge henne maten som vi äter nu,för de blir så dyrt att köpa massa burkmat hela tiden..hon börjar ju ändå bli så stor så hon kan äta de nu,sen har hon ju 7 små tänder också som måste få användas lite :)

Nu ska jag ge min älskling lite yoghurt å banan,de äskar hon..

Hörs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0