Onsdag å lill lördag =)

Denna dag har varit bra..vaknade till strålande sol och en väldigt glad liten tjej..Jag vaknade kl 10.55 av att Nova låg inne på sitt rum å babblade för fullt..Så jag smög in å kollade lite försiktigt..Och när hon fick syn på mig så log hon världens finaste leende som gick rakt in i mitt hjärta =) Man blir så glad varje gång hon skrattar..hon är som alla säger..en glad liten tjej..
På förmiddagen så gick jag och Nova på en promenad,mommo va med också,och lilla Molly..De va skönt att få gå en sväng i solskenet..
Sen på eftermiddagen så kolade jag och mamma på filmen 2012,jag hade ju redan sett den tidigare,men inte mamma..så jag tyckte hon skulle ta å se den..den e ju såååå bra..och hon gillade den,men blev nog lite nervös ibland =)
Sen va det dags att äta middag och idag så blev det pannkakor,de va väldigt gott..va så länge sen jag åt de..lite soppa blev det också..

Igår så tog jag alla fall sprutan,så nu är man skyddad mot det onda =) Micke tog den inte så jag hoppas han inte blir sjuk sen..vore ju synd..men han får ju skylla sig själv i så fall..

Idag kom Novas kläder,3 par tröjor,3 par linnen,och ett litet set med tröja å byxa..jätte fina va dom..Så nu har hon lite kläder att ta med till Thailand..Sen ska vi köpa massor där =) nu är det bara 22 dagar kvar...Wiiieeeee =D
Idag är det lill lördag å då får man ju ta sig ett glas eller två :) Och jag tycker faktiskt att jag har förtjänat ett glas nu efter att ha tagit undan berget av disk i köket..

Så skål på er allihop =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0