Nova mår inge bra

Efter den otäcka svinis sprutan hon fick igår,i natt har hon varit jätte varm,och haft feber,sen kräktes hos ner hela skötbordet..Hon har jätte ont i benet min lilla tjej..tycker så synd om henne..Hon vaknade säkert 1 gång i halvtimmen i natt så jag har inte kunnat sovit..sista gången jag kollade på klockan så stode den på 06.03..Och jag va helt död..Så då tog jag upp henne så hon fick ligga hos oss,men hon va så himla varm så jag kunde ändå inte sova,hon rörde sig konstant hela tiden,och skallade mig ett antal gånger..Så när mickes klocka rinde kl 09.00 så hade jag sovit nån timme bara,sen så somnade hon hos honom ett tag innan han gick upp så då fick jag sova lite,men de varade bara i typ 30 min,så jag har inte fått så mycket sömn direkt..Men ingenting att göra åt,får hoppas de blir bättre i natt..
Ringde vårdcentralen igår om min mage,så den 22 feb ska jag dit och kolla vad som är fel,dom trodde de va gallan,så jag antar att jag får nån medicin som dämpar smärtan,för jag hinner ju inte operera mig innan vi åker till Thailand..Om de nu blir aktuellt med operation,de lär ju visa sig..Så mamma ska följa med mig då,å passa Nova så länge..Fint väder är det idag också,alldeles soligt..jag skulle ha gått ner till apoteket också och hämtat mollys medicin,för den va slut igår när jag va in där..Men orkar inte gå nånstans känner jag..Nova mår ju inge bra å sover så skönt nu,och jag ska passa på och vila lite jag med nu..Så vi får se vad klockan blir,annars får jag hämta den imorgon för då är ändå micke ledig..

Grannen kom och plingade på dörren vid typ halv 11,och frågade om han fick låna våran tv...de stod still i mitt huvud just då,fick lov att fråga igen vad han sa..Hallå låna våran tv..ofta man liksom går till grannen och frågar om man får låna tv:n..han menade då på att han skulle hämta våran tv,för han skulle fixa några inställningar..Ja sa typ bara,OKEJ...du får vänta tills min sambo kommer hem,så kanske han kan hjälpa dig,för jag är inte så haj på elektronik =) Sen passade han väl på att glo lite också,för jag stod ju liksom där halvnaken i ett gammalt nattlinne utan BH..men de fanns nog inte mycket att se där,hängande bröst å lite valkar..;)

Nej nu ska jag ta lite nässpray å en halstablett å lägga mig ner å försöka vila lite..

See you later..ALLIGATOR =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0