Nattuggla

Är precis vad jag är..är alltid vaken på nätterna..inte så sent,händer bara ibland att de kan bli lite för sent..Vad skulle man göra utan internet..de skulle absolut INTE gå =) Eller vad säger ni??
Läste nyss att de hade varit brand i björklinge,känner inte dom som bodde där,men vet vilka dom är..Pappan i huset alla fall..hela huset brann ner,som tur va så hann dom ut i tid med barnen å allt..läskigt de där med bränder..Så nu håller jag koll här vid brasan så det inte händer nåt..Trodde de bara va i Gottsunda som det brann,men inte de inte..fast nu va det ju ingen som tände på,utan nu va det nåt annat..Hemskt är det alla fall..

Ikväll har vi kollat på melodifestivalen inne hos mamma å pappa..rätt låtar gick vidare tycker jag..Fast tycker ändå att Eric som va med förra veckan är bäst hittils..Lite småsöt är han också =) hihi
Sen är det sjukstuga här också..Micke är dålig,han har jätte ont i halsen och hostar massor..Jag är jätte snorig och lite ont när jag sväljer,pappa är också lite förskyld,och lilla Nova hostar lite fortfarande..De är bara mamma som är helt frisk..Men hon kanske har oturen att bli sjuk när vi har blivit friska :) Men får hoppas hon klarar sig..
Nova va så trött ni ikväll så hon somnade nästan på golvet..under sin matstol =) hihi sötisen..Men nu ligger hon och sover skönt i sin säng..Möblerade om hennes rum idag också,så nu blev det mycket bättre..en fin liten säng lampa har hon fått också..en rosa blomma :) så söt så..Ska köpa lite mer småsaker sen när man har mera pengar..Kanske hittar nåt fint i Thailand...Nu är det inte så långt kvar innan vi åker..Inte ens en månad..Åh va jag längtar..ska bli så skönt att komma bort från detta kalla sverige..Hatar snö å kyla..Skulle kunna leva där det är sommar året runt..Gud va skönt de skulle va..Men de är väl bara att hålla ut..

Har beställt ett jätte fint litet set till Nova som jag tänkte hon skulle ha med sig till Thailand..den är sååå söt,och hon kommer bli jätte fin..Så här ser det ut:

Är den inte söt?? Helt gudomlig =) Hon kommer bli den finaste i världen =)

Nej nu ska jag läsa mina bloggar jag följer sen blir det nog sängen för min del..De är en dag imorgon också..Hoppas att det inte är sånt oväder och kallt..för jag tänkte gå på en liten promenad med Nova..Vill ju gärna inte att hon ska frysa ihjäl..Men vi får se hur det blir,kan ju hoppas att solen tittar fram..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0