Fredag..

Har inte gjort så värst mycket idag,bara varit hemma å kollat på gamla filmer,och tvättat lite..Dammsög lite gjorde jag också..va så himla mycket dammtussar så det behövdes verkligen..
Micke har jobbat idag,och jobbar hela helgen,så då blir det inte att man gör så mycket..
Imorgon ska jag alla fall packa ner massa saker..micke kom hem med 15 st banan kartonger idag,så nu är det bara att packa på =) behöver bara lite tidningspapper så jag kan slå in allt porslin å resten av glasen..Vore ju tråkigt om dom gick sönder..På tal om sönder..nu ikväll när jag skulle ge Nova lite gröt,så medans vattnet kokade så plockade jag ur all disk i diskmaskinen å ställde in det på sina platser..Och när jag skulle ställa in en jätte fin lila skål som jag hade så vickade den å föll rakt ner i bänken..de va inte särskilt långt men tillräckligt för att den skulle gå i tusen bitar..De blev glas överallt,å där stod jag,nova,å molly i allt glas..Så de va bara att ta fram snabeldraken å börja dammsuga upp allt..Men måste torka golvet imorgon,för de är massor av små små bitar som inte går att få upp,som man knappt ser..Men jag fick upp det värsta alla fall..Synd på skålen bara,för den va jätte fin..Har en svart å blå också,men den lila va min favvo..Men ska nog köpa nån fin skål så fort jag får pengar..Har bara 4 st skålar,så de är inte så mycket..

Kollade på Solsidan nyss,haha den serien är ju bara föööör rolig..skrattar ibland så jag får ont i magen,men kunde inte skratta så mycket ikväll för Nova somnade i min famn..Hon fick somna hos mig ikväll,istället för att jag skulle få springa in hundra gånger för att hon skriker..Då hade jag missat solsidan,så då fick hon ligga hos mig :) De e så mysigt så,fast lite svettigt blir det för hon blir så varm när hon sover..men de e mysigt ändå =)
Nu sover hon alla fall i sin säng och jag hoppas verkligen att det varar hela natten..
Nej nu ska jag kolla på utröstningen av lets dance..hoppas att man inte får en chock som förra gången...

Bye Bye










Kommentarer
Postat av: morfar

moffar fyller i morgon längtar efter er, mina barn o barnbarn kramar till er allihop

2010-02-05 @ 23:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0