Filten är borta :(

Novas fina filt som hon fick när hon föddes är borta,de va systers kompis som hade gjort den till Nova,de står hennes namn på den å allt,sen är det IOR på den nere i hörnet..Den va sååå fin å nu är den borta..Jag har inte sett den på flera månader,å de va jätte länge sen jag nvände den..hann bara använda den nångång,eftersom att de blev sommar sen så då blev det för varmt..Vill så gärna ha den tillbaks..Om jag hade glömt den hos nån så borde ju nån ha ring å meddelat de eftersom hennes namn finns på den,så jag har säkert tappat den nåstans..men vart? :( E faktiskt lite ledsen nu..hennes första personliga filt...Nu vill jag ha en ny med hennes namn på,så nu ska jag messa till syster å fråga om det går att fixa...

Hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0