Film å tacos!!

Sitter här och njuter framför brasan,så varmt å skönt..nästan för varmt så man kan nästan klä av sig å sitta naken..men skönt är det =) Disken är borta som älsklingen snällt tog bort,och Nova är lagd för natten..Hon gnäller lite då å då,men de är bara för hostan är så jobbig fortfarande..Nu ikväll när hon skulle få gröt så va hon så himla trött och hostade jätte mycket..så hon kräktes ner hela stolen å på golvet..Tycker så synd om henne,och inte kan man hjälpa henne heller..Hoppas att det otäcka rosslet försvinner snart..

Annika va här idag,hon hade med sig lite fika,så vi gick in till mamma å pappa och satte oss och fikade lite,sen gick vi in till oss och kollade på film..den va bra faktiskt..en skräckis =) haha vad annars..Jag älskar skräckisar..bio ljud hade vi på också,så de skulle bli extra läskigt =O
Annika åkte hem vid halv 6 nånting och då började jag med maten,tacos blev det idag..de va gott som alltid..Första middagen i vårat lilla hus sen vi flyttade hit :) De är bra med snälla grannar =) hihi..
Lovade er att jag skulle bjuda på lite bilder,men har inte hittat min data kabel till kameran så jag får leta igen imorgon..Om vi har tur så hittar jag den och kan lägga upp lite kort..Jag måste ju uppdatera lilla Novisen..
Nu har hon fått 8 tänder,tänk er 8 st..oj oj oj..och fler blir det...

Nej nu ska jag läsa lite bloggar,sen ska jag ta och sova,för imorgon ska jag å mamma in till lägenheten och hämta lite saker..om lilla mamsen är på bra humör så kanske hon har lust att svänga förbi ikea också å lindex också =)
Men vi får väl se...

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0