Barnakuten!!

Igår kväll när Micke kom hem från jobbet så åkte vi in till barnakuten..Satt inne hos mamma igår kväll och då berättade hon att min syster hade krupp när hon va liten,så då blev jag lite orolig att de va de hon kunde ha fått...Så då tyckte vi att de va lika bra att åka in så dom fick undersöka henne..Och de va tur att vi gjorde de,för de va ju krupp hon hade..Stackars liten..Hon fick andas in adrenalin 4 gånger..sen gav dom henne en medicin..Och de hjälpte jätte bra..värdena gick upp och hon började hosta massor..Dom sa att hon va väldigt pigg för att ha över 39 graders feber..Hon va så glad hela tiden..Jag är så stolt över min lilla älskling =) Hon e så duktig..
Inatt så sov hon hela natten,i sitt egna rum..och vaknade inte ens en endaste gång..Klockan 11.00 så fick jag gå in och väcka henne för då sov hon fortfarande..Hon måste ha varit väldigt trött..

Snart kommer Annika på besök,så då ska vi kolla på lite film..de ska bli trevligt..Sen ska jag steka lite köttfärs för ikväll blir det tacos till middag..Gott :)

Hej Då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0