Vintertid!!

I natt ska man ställa tillbaks klockan 1 timme,man får sova en timme längre..gäller ju då inte mig..för mig är det alltid lika =) Har haft väldigt ont i halsen idag,värre än dagarna innan..nu kan jag knappt svälja alls..gör skit ont när jag ska svälja mat, t.om vatten :( inge roligt alls..vill inte ha såhär ont,vill må bra nu..Sen har jag skit ont i blåsan som jag har i munnen..den är enorm..sköljde munnen med whisky i förrgår,och igår med ren sprit,men inte är den borta..blir så trött på alla problem..att man ska behöva ha ont överallt..

Nova e lite kinkig nu ikväll,vet inte om lille fis har ont i magen eller nåt..men hon hade roligt i badet alla fall,men sen blev hon jätte trött så jag la henne i sängen.Men efter 30 minuter så hörde jag ett gallskrik,vet inte om hon drömde eller va de va,men hon somnade inte om alla fall..och nu sitter hon här bredvid mig å kollar..ögonen ser jätte trötta ut,men hon bara skriker när jag lägger ner henne..och jag tänker INTE bära runt på henne..sån lyx ska hon inte få..Inte jämt alla fall =)

Fick reda på av min kära mamma att en Hello Kity butik skulle öppna inne i stan,å jag blev helt till mig å sa att dit måste vi åka..hade helst velat åkt på en gång,men de gick inte.
Så jag och mamma ska åka nån dag i veckan som kommer. Får nog bli på Tisdag,för sen jobbar hon onsdag å torsdag,och jag kan ju inte åka med micke för han tycker bara sånt e töntigt..han säger att det är för små barn..Men de är för vuxna också..men de förstår inte han,han e ju kille =) Nej vi hörs imorgon,nu väntar sängen på mig :) Men först ett litet kort på Novisen =)


Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0