Vaccinering och nerkissade mjukisbyxor =)

Gick upp ganska tidigt idag,eller tidigt å tidigt..klockan va 11.00..men de va sååå skönt att få sova.
Skulle ju ha städat badrummet idag,men hade så mycket annat för mig att jag inte hann,får kanske bli morgondagens projekt=)

De gick bra på Barnavårdcentralen,hon hade gått upp bra i vikt,precis som vanligt..och väger nu 8010 kg och är 67 lång =)
Sen va det de där med sprutor,Nova gillar inte sprutor,så hon kissade ner mina mjukisbyxor,och min tröja,för hon blev så himla ledsen..eftersom att dom precis hade vägt henne så hann jag inte få på en blöja i tid..men de gör inget..va ju bara att byta kläder när jag kom hem..
Fick gå runt i affären och lukta lite kiss,men va gör de..finns ju dom som luktar värre än jag =)

Väl hemma igen så packade jag in alla varor jag hade handlat,sen vaknade lill fisen,så då va de bara att ta upp henne och ge henne lite mat..Hon skulle ha fått kallops,men insåg att bröstet gick fortare =) men hon hade nog inte gillat det ändå..den här tjejen gillar mest fisk :) vilket INTE hennes mamma gör.

Nu ikväll så badade jag och Nova,va så mysigt så..bad ankorna fick också vara med och plaska lite :)
Nu sitter Nova och myser med sin pappa och lyssnar på Thorleifs =) själv så ska jag ha en stund för mig själv..äta lite godis å dricka massor av läsk =) Bli fet helt enkelt...


Precis fått sprutan:( lite tårögd..

2 timmar senare =D

Somnade till Thorleifs:)

MUMS =)

GODNATT!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0