Tripp på stan!!

Sitter i soffan och har tänt massor av ljus i hela lägenheten,så mysigt så..varm å skönt,å alldeles tyst för micke jobbar å nova sover..precis som de ska vara..Jag njuter av lugnet =)

Har varit på stan med lilla mamma idag,vi shoppade lite och åt lunch på Rififi =) de va väldigt gott. Va och kollade in den nya Hello Kitty butiken..va väldigt dyrt,men tyckte inte att de va så himla mycket saker,va mest massa saker av samma sak..så de va lite tråkigt..men köpte alla fall ett par tofflor till mig själv. Har på mig dom nu faktiskt,väldigt varma å sköna, ett bra köp faktiskt. Köpte inte så mycke annat på stan..Jo en tjock tröja som är hur varm som helst. De va de jag handlade. Nova fick massor av saker..fast de är väl så de ska va..hon behöver ju kläder så, och de fick hon ju lite..så nu har hon ju ett tag framöver :) Va en tripp till babyland och Ikea också. Nova fick 2 st skallror av mamma, sen på Ikea så fick hon en mat stol..jätte fin,med eget bord å allt. Vilket lyx =) så nu e lill stumpan nöjd..

Mamma va med hem hit efter att vi hade handlat,vi åt paj med sallad,gott va de..som vanligt haha..vi brukar äta paj..är väl tredje gången nu..men de e sååå gott.. Sen passade jag på att duscha medans mamma ändå va kvar..sen åkte hon till jobbet och jag satte mig å kollade på Bonde söker fru,hehe lika roligt varje gång..Nu har jag inte tid med de här,för nu måste jag fortsätta kolla på Oskyldigt Dömd.
Här kommer lite bilder på sakerna jag köpt,och på lill skruttan såklart =)

Tofflorna till höger,och den mörka bruna tröjan och ljusen är mitt,resten än novas :)

Novas fina matstol!

Sötisen!

Åh va roligt med alla sakerna jag fått!

Slutligen den goda pajen med västerbotten ost,och skaldjur =)


Tackar för mig och säger godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh vad snygg stolen va! :)

2009-10-29 @ 01:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0