Storhandlat!

På Ica maxi idag,blev en hel del faktiskt..2 paket blöjor,3 paket våtservetter och 4 burkar barnmat gick på nästan 500 kr..herre gud va dyrt,men de är ju saker som behövs också så då får de kosta va de kostar,men som sagt,dyrt blev de när vi va klara, men älsklingen betalade så =) hihi..men nu har vi alla fall jag lite mat hemma dom är 2 dagarna när min älskling jobbar natt..fast imorgon ska jag äta med mamma så då betalar hon =) hihi..hoppas jag alla fall,men de tror jag nog. Imorgon ska vi gå på stan å shoppa lite..wwwiiieeeee =D de ska bli skojigt..de va så länge sen jag va upp på stan..
Nova sover så sött så,hon har sovit jätte länge,så har jag tur så sover hon för natten :) jag ska strax lägga mig ja me,så jag orkar gå på stan imorgon. Hörs imorgon,då ska jag nog göra min röda utmaning =) de kommer bli svååårt..



GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0