Måndag och ny vecka!

Eftersom att bloggen inte ville funka igår,och jag hade skrivit en del,så klistrar jag in det här idag istället.Så det här skrev jag alltså igår måndag den 12 okt 09 =)


Vaknade vid 12.00 idag,gav Nova lite mat,sen bar det av till Björklinge till mamma å pappa =)
Där väntade den goda lasagnen som mamma hade gjort,de va lite för mycket köttfärs,men de va god ändå :) Nova fick tyvärr inte smaka,men fick sitta med vid bordet ändå..hon hade fått fisk och potatis innan,och banan till efterrätt =) så hon va nöjd.

Idag så kom Novas filt med posten,och en bodys som det står 2009 på,man fick de om man prenumererade på Vi föräldrar,som jag då gör =D jätte fina va dom alla fall.

Usch imorgon ska Nova få sin 6 månaders spruta,kommer att vara lika hemskt som första gången..gillar inte alls att se henne så ledsen :( visst de går över fort,men ändå så är det så hemskt.
Måste försöka få iväg tack korten imorgon också,har varit så himla mycket den senaste tiden,med mickes pappa å allt,så man har inte hunnit,eller tänkt på det ens.Men imorgon ska dom i lådan.

Har suttit och tänkt på vårat hus idag också,vill och hoppas verkligen att vi får bygga.De kommer att bli så mysigt för lilla Nova att växa upp på landet,nära till mormor å morfar också =) NEJ det betyder inte att dom ska vara barnvakt varje dag,hon ska bo hos oss,inte hos dom :) Bara nångång när man verkligen behöver det,och när dom vill såklart :) trodde inte att jag skulle flytta tillbaks till Björklinge igen,men när man tänker efter så blir det säkert jätte bra till slut,om vi nu får bygga vill säga..De återstår att se.

Har knäppt lite fina kort på Nova nu ikväll,ska lägga upp dom så ni får se =)
Nej nu ska jag glo lite på tv,sen ge nova hennes sista mål inför natten,sen blir det till att sova.
Imorgon ska jag upp tidigt och städa badrummet å lite annat kul =)


<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Vårat hus,fast inte denna färg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0